poniedziałek, 20 maja 2013

Martina Stoessel

W tym poście będzie bardziej tak na poważnie...no bo takie informacje będą. Pewnie parę rzeczy jest wiadome i oczywiste ale znajdą się i takie o których nie mieliście pojęcia. Zrobię to w punktach. Wszystko zamieszczę w tabelkach. Moim zdaniem tak będzie łatwiej .Trudno było mi to wszystko rozmieścić w tym poście. Coś mi się pomieszało i nie mam miejsca na podpis, a zawsze się podpisujemy. Więc będzie po numerze 6. a przed tabelką do niego . Od razu tutaj piszę o tym bo dziwnie to wygląda :P Trochę się przy tym poście napracowałam , myślę że to docenicie.

1.Osiągnięcia Martiny Stoessel.

RokNagrodaKategoriaPraca nominowanaWynikać
2012Kids Choice Awards Argentina [ 8 ]Kobieta NowicjuszViolettaZwycięstwo
2013Nickelodeon Kids 'Choice Awards [ 9 ]Ulubiony Latin ArtistViolettaMianowana

2. Jej nagrane teledyski
PiosenkaRokNotatki
«En mi mundo»2012Violetta
«Hoy más Somos»2013Violetta

3. No i jeszcze zawarta w tabelce jej rola w telewizji

RokTytułRolaNotatki
2012-obecnieViolettaVioletta CastilloRoli głównej, Disney Channel Ameryka Łacińska Series

4. Dobrze by było jak bym dodała też zagranie roli w teatrze :)
RokTytułMiejsceFunkcje
2013Violetta en vivo [ 12 ] [ 13 ]Teatro Gran Rex [ 14 ]60 [ 15 ]

5. Zdjęcie Tini  <-- (zdrobnienie, przezwisko, ksywka) 





6. No i ogóle informacje ~ Martina Stoessel (obok)--->

Martyna
Martina Stoessel
Znana także jakoTini Stoessel
Urodzony21 marca 1997 (Wiek 16) 
Buenos Aires , Argentyna
GatunkiPop , teen pop
ZawodyAktorka, piosenkarka, tancerka
InstrumentyWokal, fortepian
Przyjaciółka  Mercedes Lambre
Zdjęcie:Zamieściłam obok  :)

1 komentarz:

  1. wyglądasz super na tym zdjęciu mam wszystkie twoje piosenki na tablecie
    MADZIA

    OdpowiedzUsuń