wtorek, 11 czerwca 2013

Zdjęcia +

Hej!
Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie Martiny. Nie widziałam go wcześniej więc raczej jest nowe. Bardzo mi się podoba. Zresztą jak każde  jej zdjęcie.
Martina Stoessel

Bardzo podoba mi się jej styl ubierania się <3 Cudnie po prostu :D















+  Jeszcze jedno śmieszne zdjęcie, hahah. Była wtedy młodsza



+jakieś też nowe



+ takie jedno z sesji zdjęciowej. pewnie każdy rozpoznaje to tło :*


Zapraszam do odwiedzania bloga codziennie, codziennie jest coś nowego. Chyba że będzie jakić wyjątek. Również przypominam o konkursach. Bierzcie udział :) Możecie coś wygrać! No i komentujcie jak możecie. Teraz ma możliwość każdy. Nawet ten co nie ma bloga ani żadnego konta.  Wystarczy napisać komentarz potem wybrać pod nim opcję "animowany" i już :) Miłego wieczorku ,paa

Martyna

2 komentarze:

  1. violetta jest ekstra kocham ja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej piosenki s a ekstra a moja ulubiona to Habla Si Puedes

    OdpowiedzUsuń