czwartek, 8 sierpnia 2013

Gazeta StarQuiz

Można znaleźć w kioskach gazetę StarQuiz ! Dodałabym ten post wczoraj ale nie mogłam znaleźć zdjęcia okładki. Naprawdę się naszukałam w internecie i jest!Wreszcie znalazłam, po wielkim wysiłku. Wczoraj ona rzuciła mi się w oczy bo jest tam artykuł o Violetcie. No a na okładce było zdj. Tomasa i Violi :)
Artykuł jest zatytułowany : Pablo flirtuje z Violettą!
Oraz pytanie: A za co ciebie można pokochać?

Tak wygląda gazeta:



W gazecie jest 8 plakatów z :
Harry Styles (1D) 
Ariana Grande & Jennette McCurdy 
Maciej Musiał 
Martina Stoessel 
Ewa Farna 
Bella Thorne & Zendaya Coleman 
Selena Gomez 
Taylor Swift 

Pojawi się plakat Martiny Stoessel ! Jeśli znajdę ten plakat (co będzie na pewno trudne) to od razu go wstawię. Cena gazety ; 6:99
Macie zamiar kupić? Ja jeszcze nie wiem. Wydanie jest dopiero drugie z tej serii StarQuiz. To 'wydanie specjalne BRAVO'. 
PS. Jak pojawiają się gazety z Violettą to ja jestem pierwsza z tą informacją :)
Martyna

1 komentarz:

  1. ,l.,inojjopijiojpjiojl jikiki90ki o9konjk jiopkn ,ko0jjk jk9mnk nko jkoj009ji,ni0 n 9n0 k9-jmm

    OdpowiedzUsuń