sobota, 3 sierpnia 2013

Post informacyjny: Zegar, zdj, przypomnienie

Na waszą prośbę dodałam nowy gadżet na bloga! To zegar. Jak widać jest ze zdjęciem Tini :) Mi się baardzo podoba a wam?
Dużo czasu mi zajęło jego dodanie ale jest, wreszcie :D
Chcecie żebym coś jeszcze dodała? Wszystkie prośby i pomysły postaram się spełnić. Moim zdaniem przydają się jakieś jeszcze nowe gadżety na blogu :) Chcę żeby każdemu się podobało. 

Wszystkie pomysły i czy zegarek wam się podoba piszcie w komentarzach ! 

Aha, i kto jeszcze nie widział pamiętnika Violetty to zapraszam do przeglądania. Są tam historie (mojego autorstwa )podzielone na tak jak by rozdziały. Wystarczy zjechać na sam dół bloga, tam znajdziecie książkę-pamiętnik (na razie historyjki są krótkie, ale postaram się pisać dalsze części). 
Miłego czytania !

Czytaj dalej 
Do zegara wykorzystałam tego zdjęcia :)


Miłego wieczorku =)

Martyna

1 komentarz: