sobota, 3 sierpnia 2013

Informacyjny post : Pamiętnik, kursor, odwiedziny, zdjecie

Hej ! Wiem że jest już bardzo późno ale siedziałam przez cały czas nad stworzeniem pamiętnika Violetty. Udało mi się ! Musicie zjechać na sam dół strony bloga. Tam go znajdziecie. Wystarczy kliknąć i strona przewraca się na drugą. Tekst jest mojego autorstwa. Miłego czytania :) 

Myślę że to fajny pomysł na dodatek do bloga.

Dodałam również jak pewnie zauważyliście kursor-serce. Jak wam się  podoba? Co chcielibyście żebym z gadżetów dodała na bloga to piszcie w komentarzach. Z chęcią spełnię wasze oczekiwania i przeczytam propozycje. 

No więc obejrzyjcie sobie ten pamiętnik. Naprawdę się napracowałam :D

To jeszcze zdjęcie dla was :)


Odwiedzajcie, obserwujcie, komentujcie mojego bloga!Codziennie jest coś nowego. 
Założyłam bloga żeby dzielić się z wami nowymi newsami...a nie trzymać je tylko dla siebie więc zapraszam do obserwowania bloga i odwiedzania. 
PS. Jeśli ktoś chce dodać mnie do znajomych (kręgów) na bloggerze z chęcią przyjmuję :)

Martyna

3 komentarze:

  1. Ustaw więcej gadżetów na blogu ! Na przykład jakis zegar, odwiedziny czy jakieś obrazki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoją prośbę zegar jest :D

      Usuń
    2. Przepiękny ten twój pamiętnik jak go zrobiłaś na czym powiedz pliss

      Usuń