poniedziałek, 29 lipca 2013

Dubbing Violetty+wywiad+ciekawoski



Dużo szperałam po internecie i znalazłam wywiad z Agnieszką Juszczyk która podkładała głos Martiny jako Violetta.  To jest skrawek wywiadu. Tak wypowiada się pani Agnieszka o granej roli i swoim dubbingu. Przeczytajcie :)

Często użyczasz głosu różnym bohaterom filmowym, czy któraś z granych przez Ciebie postaci jest Ci szczególnie bliska? 

 - Bardzo lubiłam podstawiać głos Demi Lovato i zostałam uznana przez Disneya jej głosem (tzn. w każdym serialu, czy filmie w którym ona gra, ja podkładam jej głos). Niestety aktorka ta wylądowała właśnie na odwyku.. Obecnie użyczam głosów innym osobom. Teraz jestem w trakcie nagrywania serialu "Violetta"-jest to hiszpańska produkcja - przyjemny serial, czuję że mam temperament Hiszpanki, więc bardzo dobrze mi się gra. Mam tam główna rolę, co się wiąże z dużą ilością tekstu i z zaprzyjaźnieniem się z bohaterka; ) ogólnie ujmując- uwielbiam dubbingować i każdy serial milo wspominam.

Znalazłam również takie ciekawostki że:

  • Agnieszka Juszczyk grała gościnnie w polskich serialach m.in. "Barwy Szczęścia", "Na wspólnej" i "Niania". 
  • Również oprócz podkładania głosu w  "Camp Rock" to dubbingowała ~Gabrielę ~ w "High School Musical" !


Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz