środa, 10 lipca 2013

Zwierzaczki Martiny !!! (zdjęcia+ciekawostka)

Zwierzątka Martiny :

1. Martina Stoessel ma małego, ślicznego i słodkiego pieska. To zdjęcie jest dość stare. Udostępniła je na Twitterze około pół roku temu. Nie wiem dokładnie czy nadal go posiada. Pewnie tak. Wcześniej zabierała go na wszystkie swoje podróże oraz chodziła z nim na plan filmowy. 

2. Martina niedawno (jakieś dwa tyg. temu) jeszcze miała swojego kochanego królika - Kicka. Niestety Na podwórku zagryzł go pies. Mam parę zdjęć Kicka

 



3. Martina ma też dwa pieski. Jeden taki :


Tu też on

Ma też czarnego


No i mam zdjęcia z nimi obyfwoma

   

Karmi je :)


4. Miała też takiego biało-czarnego :

Tutaj był jeszcze malutki.


Tutaj był już starszy :)       (troszkę rozmazane te zdjęcia)



5. Martina miała jeszcze jednego słodkiego piesia :)
Jest na tym zdjęciu :


A tutaj Martina zrobiła jemu samemu zdjęcie

 <---słodziak nie?

CIEKAWOSTKA

Martina uwielbia psy ! To jej ulubione zwierzęta.



                                                                   
     Jeśli zdobędę więcej informacji o zwierzątkach Martiny to od razu napiszę o nich. Miłego wieczoru :)
      

Martyna

11 komentarzy:

  1. Ale super post ! Kocham pieski <333333333 :******

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham psy, uwielbiam MARTINE

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce wiedzieć jak ten ostatni ma na imię

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Martine i lovciap pieski sama mam 5 są przesłodkie !!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się wabi jeden z psów ? :) Pozdrawiam ! http://klaudiayou.blogspot.com/ Zajrzysz ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna Limanowic18 lipca 2015 20:34

    Ja również uwielbiam kocham psy jesteśmy z Martiną takie podobne.

    OdpowiedzUsuń
  7. DROGA TINI JESTEŚ MOJĄ IDOLKĄ I CIESZĘ SIĘ ŻE COŚ NAS ŁOŃCZY

    OdpowiedzUsuń
  8. TINI BARDZO CIĘ LUBIE A I NO POWIEM WSZYSTKIM ŻE JESTEM DZIEWCZYNĄ A TO KOMPUTER MOJEGO TATY WIĘC WYŚWIETLAM SIĘ JAKO DAMIAN BUKOWIEC

    OdpowiedzUsuń