poniedziałek, 1 lipca 2013

Informacje

Mam parę wiadomości dla was. 
No więc od 11 lipca nie będę mogła wchodzić i dodawać postów na blogu.  Dlatego że wyjeżdżam na wakacje. Potem wrócę i znów gdzieś jadę. Może w między czasie znajdę czas na dodanie paru postów ( nie obiecuję! ). No więc od razu wam to piszę. We wakacje ogólnie nie będę na bieżąco dodawać postów. Ja jednak będę się starać :) Jeszcze ponad tydzień będę w domu. 
Odwiedzajcie mojego bloga jak najczęściej. W tym tygodniu codziennie dodaje po około 8 postów. 
Codziennie jest coś nowego i codziennie go przeglądajcie. 
Będę również bardzo wdzięczna za komentarze. Dla mnie to naprawdę duzo znaczy i sprawia dużo szczęścia. 
Próbuje wstawiać to czym najbardziej się interesujecie i czego oczekujecie na blogu. Jeśli nadal czegoś wam brakuje to piszcie co zmienić lub co dodać :)
Chcę żebyście polubili tego bloga i mogli z niego dużo się dowiedzieć. 
Zachęcam też do brania udziału w konkursach organizowanych przeze mnie. Zawsze można coś wygrać :)

Odwiedzajcie bloga codziennie, bo codziennie znajdziecie coś nowego. 

Jeżeli chodzi o konkurs to będzie jeszcze dzisiaj. Jeśli nie to ostatecznie jutro. Mam nadzieję że weźmie w nim udział więcej osób niż dotychczas. 


Martyna

2 komentarze:

  1. Ja wchodzę na twojego bloga codzienie. Jest super! Tyle się dowiaduje. Masz naprawdę super bloga

    OdpowiedzUsuń