wtorek, 2 lipca 2013

Przyjaźń-Mechi i Tini


 

Martina Stoessel i Mercedes Lambre postanowiły udzielić wywiadu, który został przetłumaczony przez ViolettaItalia. Dziewczyny opowiadają o swojej przyjaźni, która zawiązała się podczas pracy nad serialem. 

Martina mówiła, że podczas ich dwuletniej znajomości lubiły się i że Mechi jest fajną osobą ioraz dobrym człowiekiem. Opowiadała o tym, że najbardziej je zbliżyła wspólna garderoba! Ich przyjaźń zawiązała się głównie z doświadczeń za kulisami. Dziewczyny opowiadały o swojej przyjaźni.

Znalazłam też przetłumaczone cytaty:
Spojrzymy na siebie i rozumiemy wszystko, co chcemy powiedzieć. Patrzę na nią i ona jakby mówiła: "jestem taka jak Ty".
A różnica między fikcją [serialową] a rzeczywistością jest niezwykła, powinnyśmy się nienawidzić i odwrotnie. Jest to rzecz tak skomplikowana i prosta zarazem.
Przyjaciel to osoba, która nie tylko o 2 w nocy, ale i o 4 nad ranem przyjdzie do mojego domu  i powie "Jestem z Tobą!", pomaga mi, słucham jego rad, a on słucha moich.  
 Jestem bardzo wdzięczna, że cię poznałam i bardzo cię kocham i chcę, zawsze mieć cię przy sobie! Uwielbiam cię, Mechi!
Lubię cię bardzo dobrze i cieszę się z naszego poznania... Jesteś dobrą osobą i będziesz też taka w przyszłości. Kocham cię!

Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz