poniedziałek, 15 lipca 2013

Hej!

Hej kochani ! Wróciłam już ale za 2 dni znów jadę. W tym czasie dodam parę postów. Jak to we wakacje: raz jestem w domu, a raz wyjeżdżam. Przez te 4 dni strasznie się za wami i tym blogiem stęskniłam :) Na pewno w każdą wolną chwilę we wakacje będę dodawać jakieś posty. Odwiedzajcie go jak najczęściej i dodawajcie komentarze :) Możecie również mnie obserwować i dodać do kręgów (znajomi). 

Jak mijają wam wakacje? Pogoda troszkę się popsuła ale ma być coraz cieplej :D

We wakacje może nie będzie codziennie nowych postów. Ale np. co 2 dni tak. Postaram się jak najbardziej...dla was ;)

Myślę o konkursie...chcecie żeby jakiś zorganizować? Jak tak to piszcie w komentarzach.


Martyna

2 komentarze:

  1. Chcemy dużo konkursów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że dodajesz posty, bo widze że ta Daria to olewa całego bloga. ty nad nim się napracujesz:) Bardzo ciebie polubiłam i bloga ! Zawsze go przeglądam i nic się nie stanie jak codziennie n ie dodasz posta

    OdpowiedzUsuń